maandag 19 augustus 2013

Antwerpen

Vandaag de camper naar Antwerpen gebracht.
Fluitje van een cent, afgezien van de files dan...
Ik heb dagen van tevoren eraan gewerkt om die gasflessen helemaal af te laten, ieder keer een beetje en dan maar kijken of er niemand met een sigaret aankwam.
Dacht je dat ze er naar gekeken hebben?

Woensdag gaat ie dus op de boot. De 'Atlantic Cartier'.
Ik dus op het internet zoeken naar die boot en wat dacht je...?
Vind ik een artikel waarin ze me vertellen dat de boot begin mei in de fik heeft gestaan en waarbij een groot aantal auto's aan boord zijn beschadigd. Zoiets geeft je nogal hoop...

1 opmerking:

  1. Hallo buurtjes, ik zie dat jullie schip vanmorgen opnieuw vertrokken is uit Baltimore en de camper waarschijnlijk op lokatie staat. Nog even de douaneformaliteiten doorspartelen en dan kunnen jullie vermoedelijk vanaf morgen de sleurhuttentrektocht beginnen.Alvast een veilige en heerlijke reis toegewenst van Maurice, Veronique, Bieke en last but not least Britt.

    BeantwoordenVerwijderen